woensdag 20 mei 2009

Nat, van de steiger springen

Okeyy, iemand uit men klas haalde vandaag een (niet) zo'n leuke grap uit,
Ik zat ristig te drinken op tafel, en dat mens duwde dat fles omhoog, waardoor het van m'n mond schoot en over mijn broek heen ging,

En naatuurlijk had ik mijn telefoon in m'n tas zitten die ook vochtig werd *zucht*
Najaa, uhmm, ik gad geschiedenis van de Jong, en hij is streng,
en als ik een natte broek heb moet ik iets anders aan omdat ik anders uitslag krijg xD, dus ik snel naar boven gerend, en pakte mijn gymbroek maar xD, doodshoofden(A),
En toen was het uur wel weer voorbij na wat saaie aantekeningen en stomme vragen.

Toen ging ik naar huis en ging ik werken, jaa ik maak schoon xD,
Daarna kwam Joke naar mij toe, en gingen we van de steiger af springen, het was wel jammer dat het hoog water was, laag water is leuker :D, Najaa daarna moest ik naar de dokter, ik had alleen nog een natte reet xD, dus die stoel daar was nat(A)

En jaa (nu)

Ik ga morgen op kamp
en ik heb er fucking veel zin in:D:D<333

Dus, ik heb vandaag mijn tas ingepakt en ga dus morgen naar Baarn, Licht bij Hilversum (zei Hinne (: ) Jaa daar woont Hinne xD

Maarja goed, er word nu gevraagd of ik een foto op hyves ga zetten xD

deze namelijk xD

HINNE & IK

Najaa dan kan het vast geen kwaad om die van, Jochem, Roderick, Bart en Bram er ook nog ff bij te zetten(A)
Namelijk deze xD:


BRAMM & IK

BARTT & IK

RODERICKK & IK

JOCHEMM & IK

En ja.. Toeen kwamen Dirk en Geert-Jan van Common People tegen :DD
En die mogen hier ook bij!


DIRKK & IK

DIRKK EN GEERT-JAN

GEERT-JAN & IK

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die van Dirk en Geert-Jan echt vet grappig :'D<3
    En Bart heeft echt dikke lol op die foto :'DDDDD<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Baarn ligt inderdaad dicht bij Hilversum! ;)
    Wat ga je er doen?

    BeantwoordenVerwijderen