woensdag 23 september 2009

Ik loop met krukken..

Yeaah,,

Ben weer lekkahr slim bezig,,
ECHT NIET DUS,,
vorige week sprong ik op een stuk ijzer,,
voet bezeerd,, dacht gaat wel over,, neej dat ging het niet het werd alleen maar erger, dus ik naar de dokter,, dokter taped het in, en zegt: het gaat wel over kom over een week maar terug,,
Dus ik ga terug,, eerder dan een week want ik hield het niet meer van de pijn..!
Dan sturen ze je door naar het ziekenhuis,, foto;s laten maken,,
alleen dat kon pas de volgende dag, dus ik weer naar school
Ga ik daar dood van de pijn,, kon ik niet eens meer op men voet staan,,
ak leraar zeggen dat ik er niet meer op mag lopen,, Mentor zegt het ook..
Najaa dan hinkel je maar de hele dag door de school, ik vertel je vast,, probeer het niet,, want het is fucking moeilijk xDD..

Najaa
Moeder gebeld kan je me op komen halen ik ga echt dood van de pijn ik kan niet meer lopen het is echt niet meer leuk,, dus men moeder naar school gekomen, die heeft me opgehaald, ik dus met de auto naar huis,, en men broer naar huis met mijn fiets,,

@t het ziekenhuis:
foto's laten maken,, daaruit kwam helemaal niets,, terwijl ik toch echt twee botten over elkaar voel schuiven ofzeu.. maarja.. Het zal wel,,
dus nu loop ik met krukken en heel veel pijn ofzeu..

Najaa
Het gaat wel over xDD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten